Khamis, 6 Januari 2011

Bisnes apa ni??

1.Bahagia World ialah bisnes rangkaian niaga ( NETWORKING ), bila kita join akan dapat website atau e-ofis yang kita boleh gunakan untuk pantau syarikat maya kita.

2.Selain website,produk pun dapat sama ada untuk jual tetapi ramai yang pilih untuk guna sendiri sebab fokus kepada rangkaian kerana bila orang join  automatik produk terjual.Tidak perlu bayar harga produk.

3. Mula-mula kena aktif tetapi sampai satu masa bila kita dah tunjuk ajar rakan niaga kita dan rakan niaga sudah pandai buat, kita tidak aktif pun income lumayan. Macam dapat duit pencen / royalti.
4. Bonus boleh dapat banyak, sebab pergerakan rakan niaga pun kita akan dapat,usaha hari ini, bonus boleh dapat esok, boleh ambil terus.

5. Dalam bisnes ni, jual produk boleh dapat runcit 30%-50%. Tak mahu jual produk pun boleh ( hanya bina rangkaian niaga sahaja ), kerana prospek yang join bisnes ini di bawah rangkaian kita maka produk bergerak/terjual secara automatik. Bisnes ini sah dari segi hukum syarak menepati akad jual dan beli.

6. Syarikat melantik USTAZ AZHAR BIN TUARNO SELAKU IMAM MASJID NEGARA SEBAGAI PANEL PENASIHAT KEBAJIKAN DAN KEPENGGUNAAN ISLAM MALAYSIA ( P.P.I.M )

7.Syarikat ini ada LESEN BERBAYAR BERJUMLAH 1.5 JUTA SETAHUN DIKELUARKAN OLEH KEMENTERIAN PERDAGANGAN DAN HAL-EHWAL PENGGUNA ISLAM.

8. Bisnes ini bukan pelaburan atau duit pusing ( Money Roll back scheme ). Bisnes ini adalah aset dalam jangkamasa panjang.Modal sekali keuntungan berpanjangan, boleh diwarisi dan tak ada tarikh luput (no expiry date ).

9.Syarikat akan bayar bonus Introducer ( memperkenalkan bisnes kepada prospek ) dan bonus piring ( pasangan ). Kita akan saling tolong menolong antara upline dan para downline. Pn. Bahagia memberi sokongan yang kuat dalam  Bahagia Group kerana beliau adalah LEADER UTAMA DALAM GROUP BAHAGIA WORLD INI.

10. Syarikat ini pernah dianugerahkan SYARIKAT PALING JUJUR " THE 2007 6TH ASIA PACIFIC INTERNATIONAL HONESTY ENTERPRISE" KERIS AWARD 2007.
ANUGERAH KEUSAHAWANAN TERUNGGUL ASIA 2009, ANUGERAH ORGANISASI MESRA PENGGUNA ISLAM.

APA TUNGGU LAGI...KEPUTUSAN DITANGAN ANDA...JADILAH ORANG YANG SENTIASA DI HADAPAN SEPERTI JUTAWAN PN. BAHAGIA....KERANA KEPUTUSAN YANG BETUL AKAN MERUBAH HIDUP ANDA DARIPADA YANG BIASA KEPADA YANG LUAR BIASA.

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama